اما شيرين تر ميشه زماني كه براي خريد كتاب بري
به اين ميگن يه تير با چند نشون
سلام
امروز كه يكشنبست نه روز جمعه ي گذشته به همراه خاطره بانوي شيطونو دوست داشتني بغچه بستيمو راهي طهران شديم
(ميدونم تهران درسته اما اينقدر سخت بود رفتن ما كه به مسافرتهاي عصر حاظر اصلا شباهتي نداشت)
خلاصه بعد از تحمل مشقتهاي بي شمار به منظور خريد كتابو ديدار دوستانه بهتر از جان راهي نمايشگاه كتاب تهران شديم
ديدار و همصحبتي با آقاي رعيت شاعر دوست داشتني و عزيز و همچنين قدم زدن كنار دوستان عزيزم تو يه عصرِ باروني بهار از اين سفر برام يه خاطره ي بيادموندني ساخت
بگذريم كه شب رو به صبح رسوندن داستاني بود كه هرگز تكرار نخواهد شد ... سردوستان سلامت كه هرچه در توان داشتن براي پذيرايي از ما گذاشتن و تا آخرالعهد شرمنده ي محبتاشون هستم
نهايتا با قلبي پراز دلتنگي از اين سفر بي نظير عصر ديروز به شهر آفتابي خودمون برگشتم.
فاطيما نوشت : از اينكه اسم پراحساس و معني شهر آفتاب رو براي نمايشگاه انتخاب كردن بسي لذت برديم
به تاريخ 17 ارديبهشت ماه سال 1395شمسي
بغض یخی...ما را در سایت بغض یخی دنبال میکنید
برچسب: سفر در اردیبهشت, نویسنده: بازدید: 22