بغض یخی

خرید بک لینک
ميخام يه شعر بگم با مضمونه منطقه ي ممنوعه ي عشق يا ... يه همچين چيزي نميدونم چطور بنويسمش .. ميترسم بعد از چندسال دوباره شروع كنمفكر ميكنم شايد اگه به همون كپشنا و داستانكها اكتفا كنم بهتر باشهاما يه حسي بهم ميگه فقط شعربي ربط نوشت : هوس ساندويچ چرك كالباس كردم ، از اونا كه آب گوجش كل نونشو خيس ميكنه و چشماتو ميبندي ميخوري ( كالباسشم گوشت گربه باشه ؛ فكر كن ) البته اونموقع كه من خوردم سالهاي شيرين دوران راهنمايي بود و هنوز تكنولوژي انقدري پيشرفت نكرده بود كه از گوشت گربه سوسيس كالباس توليد بشه بغض یخی...ادامه مطلب

ما را در سایت بغض یخی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 19:05

مردها هم هرزه می شوند اما،ردپــــــــــای فاحشگیشـان راذهنیت جامعه ای پاک میکـندکه قانون را شرعــا و عرفــامردانه به خوردمان داده است!می شود...معصومیت را برهنه حفظ کردن،نجابت را جدا از پارچه ها یافتن،و حتی زن بودن و حراسی از ریختن آبرو نداشتن!می شود ،ای مـــــــــــــــــرد...اگر چشمان تو حجاب انسانیتشان را رعایت کنند... فاطيما نوشت : اين پست مربوط به بهمن سال نود هست كه ديدم، حس كردم خوبه دوباره بزارمش فاطيما نوشت بعديش : عكس هم برام نوستالژيكه ،مهم نبود كه كيفيتش خيلي بالا نيست بغض یخی...ادامه مطلب

ما را در سایت بغض یخی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 21:36

فاطيما نوشت : دست خط استاد شهريار مدی جانم به قربانت ولی حالا چرابی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرانوشداروئی و بعد از مرگ سهراب آمدیسنگدل این زودتر می خواستی حالا چراعمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیستمن که یک امروز مهمان توام فردا چرانازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایمدیگر اکنون با جوانان نازکن با ما چراوه که با این عمرهای کوته بی اعتباراینهمه غافل شدن از چون منی شیدا چراشور فرهادم بپرسش سر به زیر افکنده بودای لب شیرین جواب تلخ سربالا چراای شب هجران که یک دم در تو چشم من نخفتاینقدر با بخت خواب آلود من لالا چراآسمان بغض یخی...ادامه مطلب

ما را در سایت بغض یخی دنبال می‌کنید

برچسب: به مناسبت روز بزرگداشت سعدی,به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی,به مناسبت روز بزرگداشت حافظ,به مناسبت روز بزرگداشت شیخ بهایی,به مناسبت روز بزرگداشت خیام, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 23:04

مسافرت هرقدر كه سخت هم باشه وقتي با دوستان باشه شيرينهاما شيرين تر ميشه زماني كه براي خريد كتاب بريبه اين ميگن يه تير با چند نشونسلامامروز كه يكشنبست نه روز جمعه ي گذشته به همراه خاطره بانوي شيطونو دوست داشتني بغچه بستيمو راهي طهران شديم(ميدونم تهران درسته اما اينقدر سخت بود رفتن ما كه به مسافرتهاي عصر حاظر اصلا شباهتي نداشت)خلاصه بعد از تحمل مشقتهاي بي شمار به منظور خريد كتابو ديدار دوستانه بهتر از جان راهي نمايشگاه كتاب تهران شديمديدار و همصحبتي با آقاي رعيت شاعر دوست داشتني و عزيز و همچنين قدم زدن كنار دوستان عزيزم تو يه عصرِ باروني بهار از بغض یخی...ادامه مطلب

ما را در سایت بغض یخی دنبال می‌کنید

برچسب: سفر در اردیبهشت, نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 9:51

ﮐﻨﺎﺭﺵ ﻧﺸﺴﺘﯽ ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﺎﻓﻪ ﻭ ﻫﻮﺍ ﺳﺮﺩﻩ ﮔﻮﻧﻪ ﺕ ﺍﻧﺎﺭﯼ ﺷﺪﻩ ﯾﮑﯽ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ ﻭ ﺳﻬﻢ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺰﻫﺎﯼ ﮐﻨﺎﺭﯼ ﺷﺪﻩ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻬﺖ ﺯﻝ ﺯﺩﻩ ﺩﺭﺳﺖ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺟﺎ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﻣﻨﻪ ﻫﻮﺍ ﺳﺮﺩﻩ ﻗﻬﻮﻩ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﺑﺪﻩ ﺣﺴﺎﺏ ﺩﻭ ﺗﺎﺗﻮﻥ ﺑﻪ ﭘﺎﯼ ﻣﻨﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺟﻔﺘﺘﻮﻥ ﻭ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻭﻟﯿﻦ؛ ﻗﺮﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻣﻬﻤﻮﻥ ﮐﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺳﺨﺘﺘﻪ؛ ﺑﮕﻮ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﻨﻢ ﺗﺎ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯿﺸﯽ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﯼ ﺍﻭﻥ ﻫﻮﺍ ﺳﺮﺩ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﻮ ﭘﯿﺮﺍﻫﻨﻢ ﺗﺎ ﺷﺎﻟﺖ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﯼ ﺑﻪ ﮔﺮﺩﻧﺶ ﯾﻪ بغض یخی...ادامه مطلب

ما را در سایت بغض یخی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 9:51

صفحه بندی