اشك شيرين :)

خرید بک لینک

بر زمستان صبر بايد طالب نوروز را

فاطيما نوشت : خدايا عـــــــــــــــــــــاشــــــــــــــــقـــــتــــــــــــــــم ؛ ديوونه وار.. شكرگذاري كمه براي محبتت...دلبريات خداييه ، كاش ميشد بيام ببوسمت

فاطيما نوشت بعديش : بابايي ميبيني از اون بالا ماهارو مگه نه؟ توام خوشحالي مگه نه؟ بعد از چندسال انتظار موقعش كه رسيد نتونستم حرف بزنم فقط اشك ريختم ..اشكاي شيرين!

بغض یخی...

ما را در سایت بغض یخی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 9:50

صفحه بندی